Ekonomia rozwoju: analiza teorii wzrostu endogenicznego.
Dziś znaczenie sprzedaży telefonicznej dla globalnych wyników handlowych jest ewidentne i nikt nie zadziwia się, kiedy wielkie jednostki gospodarcze zlecają zadania związane ze sprzedażą czy ankietowaniem swoich lub też obcych klientów podwykonawcom z tym temacie najprawidłowiej zaznajomionym. Nie świadczy to niemniej jednak, że telemarketing jest jedyną w dzisiejszych czasach uwielbianą metodą pozyskiwania kontrahenta czy informowania rynku o swojej ofercie. Wręcz na odwrót, razem z okazałą popularyzacją Internetu możliwe stało się sprawdzanie, kto dzwoni – wolno to zrobić na domenie ANCHOR bezpośrednio w sieci. Dziś światowe firmy wykorzystują skutecznie również Internet jak i telemarketing do realizowania swoich planów sprzedażowych. Bardzo istotne stało się również posiadanie bazy danych korporacji oraz kontrahentów indywidualnych, bowiem to namiary na aktualnych i potencjalnych konsumentów – ich numery telefonów oraz adresy mailowe, łącznie z danymi demograficznymi, warte są najwięcej. Dlatego jeżeli masz dosyć dręczących telefonów z reklamami – nim odbierzesz, najzwyczajniej w świecie wypróbuj, kto dzwoni – jeżeli numer jest oznaczony w bazie jako negatywny, nie odbieraj.