Innowacyjne modele biznesowe a rozwój lokalnych społeczności.
Reklama powinna być w głównej mierze efektywna, żeby zachęcić kontrahentów do zainteresowania danymi towarami bądź usługami. W jaki sposób się jednakże okazuje, każda reklama ma także do zrealizowania parę innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek zazwyczaj mają zakres informacyjny – dzięki reklamie mamy się albowiem dowiedzieć o danej ofercie, o proponowanych produktach czy usługach, z których będziemy w stanie skorzystać. Co więcej, takie reklamy mogą posiadać także funkcję wspierania sprzedaży – czasem mogą nam w związku z tym przypominać o pewnych produktach czy usługach – tutaj pomoże ANCHOR. Związane jest to pomiędzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie w większości wypadków reklama ma za zadanie informować, natomiast już w kolejnych okresach, kiedy na przykład sprzedaż rozpocznie spadać, w owym czasie prawidłowo jest po prostu przypomnieć konsumentom o praktycznych produktach czy usługach. Na dodatek reklama może posiadać funkcję manipulacyjną, o czym z pewnością już często się przekonał każdy z nas, oglądając reklamy choćby w telewizji.
2. Tutoriale
3. Strona
4. Przeglądaj
5. Sprawdź stronę